reklama

Najlepšia kamarátka

Už ste niekedy uvažovali nad tým, prečo sa tým idiotom vlastne bavíte? Alebo, že prečo sa stále kamarátite s osobou, ktorá vás vie poriadne vytočiť? Nuž, ja áno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som maximálne nevyrovnaná a nespokojná. Prečo so mnou nikto nesúcití?! Uvádzam absolútne logické argumenty a jediné, čo som od nej chcela, bolo „chápem Emm, aj mňa by to naštvalo...“. Ale nie, ona sa tvári akoby bola maximálne otrávená mojim rozhorčením nad tým, že jej šéf prikázal deň dopredu o polnoci (čiže 15 hodín pred začiatkom) aby mi odkázala, že na druhý deň mám prísť do práce na tretiu a nie na piatu. Haló?! Dve hodiny v mojom harmonograme znamenajú sakra veľa. 
Okej, fajn, to ale nie je ten dôležitý faktor. Nebola by som tak rozčúlená keby za a) mi to dal vedieť včas a za b) nie deň predtým tak šialene neskoro večer.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Včerajší večer mi teda pokazila. Bola som s inou kamoškou na jednej párty (tento krát žiadne opíjanie sa ale užívanie si kultúrneho programu a veganského guláša (áno také niečo naozaj existuje (aj keď mi neveríte, je to výborné))). O polnoci mi volá, tak dvihnem, veď je to moja najlepšia kamarátka a ktovie čo sa deje. No a ona na mňa vybalí vyššie spomínaný incident.


Takže, aj keď som si večer užila, hodinu som bola ofučaná a šli sme skoro domov. Nehovoriac o tom, že v inej práci som mala byť 6:30 ráno. Áno, takto šialene nabitý mám život. A to ešte neviete všetko. Takže som v jednej práci skončila o trištvrte na jednu, a v druhej som bola už o tretej. Môj sen si dve hodinky pospať stroskotal pred pätnástimi hodinami. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Nuž, takže v kaviarni v ktorej pracujem sedím ofučaná, s cigaretou v jednej ruke a mobilom v druhej, a nevšímam si Camille s jej frajerom na terase. Normálne by som už sedela pri nej a preberala najnovšie klebety či už z môjho neexistujúceho milostného života, alebo o zákazníkoch ktorých nemáme radi. Téma sa nájde vždy. Oni vonku vyzerajú, že sa dobre bavia. Ja si medzičasom zapaľujem ďalšiu cigaretu a vravím si, táto krabička bude posledná (pch, to iste).


Vyjdem von, snažím sa s nimi aspoň trochu socializovať, aj napriek mojej neprechádzajúcej nechuti, ale Camille vyzerá že som jej maximálne ukradnutá. Jej frajer so mnou prehodí pár slov, počujem jej uštipačnú poznámku, pretočím očami a vrátim sa na svoje pôvodné stanovisko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Ako dlho si sakra ešte bude myslieť že ona je tu jediná a záleží len na jej pocitoch? Fajn, preháňam. Ona ale predsa nieje kráľovná... Hoci uznávam, že s jej postavou, ktorú jej len tak mimochodom šialene závidím, ale nie že jej to niekto poviete!) by kľudne korunku krásy získať mohla, s jej arogantným prístupom ku mne už ale však nie.


Nechcem jej však úplne krivdiť. Viem, že ma má rada a záleží jej na mne. Veľmi často to však najavo nedáva. Až v nepríjemne krátkych intervaloch si musím pripomínať, prečo ju vlastne mám rada ja. Samozrejme, je tu veľa dôvodov. 


To že som spoločensky nemožná je jasné snáď každému, kto ma pozná. Je pravda, že mi vadí, že ma napomína v tom, ako sa mám správať, ale vždy si vzápätí uvedomím, že mi chce len dobre. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Dáva na mňa pozor. Kamkoľvek ideme. 


Môžem jej povedať čokoľvek.


Má ma rada.


A pre mňa najdôležitejšia vec na svete: Je ku mne úprimná. Je to vec, ktorú si na nej cením najviac na svete. Myslím, že nikdy v mojom okolí nebol nikto (nerátajúc moju sestru samozrejme) kto by mi povedal všetko rovno do očí. Vzhľadom k mojej minulosti s dievčatami na základnej škole som neverila, že niekedy takú osobu vôbec stretnem.


Kým si však všetky tieto veci pripomeniem a uvedomím, už je ďalší deň večer a tak sediac doma na posteli jej napíšem, že ma mrzí že som bola v poslednej dobe taká podráždená. Neodpisuje. A nejako si dohaduje plány s našou kolegyňou ktorú predtým nemala príliš v láske. S pocitom bodavej žiarlivosti idem spať a spriadam plány, ako dosiahnuť, aby sa ku mne okamžite vrátila. 


Nieje síce vždy úplne ideálna, ale je najlepšia. A ľúbim ju.

Mária Vakoničová

Mária Vakoničová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá, pochabá, s veľkými snami. Rada sa delím o svoje zážitky a mojej najlepšej kamarátke už lezie moja ukecanosť na nervy. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu